2015. július 6., hétfő

Seventh Chapter

Olyan gyorsan elrepült az idő, hogy mire észbe kaptam már mennem kellett az x factorba. Egész nap kész ideg voltam, hála az én kedves bátyámnak. Egy egyszerű szettnél maradtam. Gyors megfésülködtem majd már mentünk is. Mikor megérkeztünk, már rengetegen voltam ott, kicsit és nagyon is. A pulthoz lépve megkaptam a számomat 19361. Na most már csak várni kell, ami nekem a halálom. Legalább harminc-szor elénekeltem magamban a dalt, de még mindig úgy voltam vele, hogy ha a színpadon leszek az egész elvész majd. 4 óra múlva sor került rám.

- Ügyes leszek húgi. Letarolsz mindenkit. - ölelt magához a Steve.
- Aha. - motyogom. Felmentem a lépcsőn majd ki a zsűri elé. Édes istenem már most izgulok peig csak a mentorok vannak itt.
- Hello. Kit üdvözölhetünk? - kérdezi Nicole.
- H-hello. Miley. Miley Black. - mondom.
- Melyik számot fogod előadni? - néz rám Demi.
- A Little Bit Of Your Heart. - mondom. Csak sikerüljön.
- Rendben. Akkor hajrá. - mondja Nicole.

Amikor meghallom az első hangot mindenki eltűnik és már csak én és a zene maradt. Teljes szívemből énekelem, ezzel is azt akarom megmutatni, hogy nekem itt van a helyen. Amikor vége a dalnak rá nézek a zsűrikre, aki állva tapsolnak. Kezembe temetem az arcom, így próbálva vissza tartani a sírást.

- Istenem. Gyönyörű hangod van. Én egy igen adokk. - mondja Demi.
- Nem találok szavakat, annyi érzelem jött át. Igen. - mondja Nicole.
- Egyértelmű, hogy igen. - mondja Britney.
- Igen. - mondja L.A. Reid
- Hát akkor ez egyértelmű, hogy tovább jutottál. Várj kint míg megtudod, hogy ki lesz a mentorod. - mondja Demi.

Megköszönöm, majd lassan inkább botladozva lemegyek a lépcsőn és egyenesen a bátyám karjába rohanok. Hangosan zokog az sem érdekel ha hülyének néznek érte. Boldog vagyok.

- Sikerült bátyus. Tovább jutottam. - mondom elfúló hangal.
- Tudtam. - ölel szorosabban. Csatlakozik hozzánk Beth is.

10 perc múlva mire abba tudtuk hagyni a sírást kimegyünk és várunk a hirdetésre.

- Mindjárt jövök. Felhívom Liamet. - mondom majd odébb állva csörgetem meg Liamet.

- Szia itt Liam. Hagyj üzenetet majd vissza hívlak vagy nem, de az biztos.
- Szia itt Miley, Hívj majd vissza hatalmas újságom van. - mondom majd kinyomom.

Liam is pont most nincs a telefonnál. 5 percenként nézek rá a telefonomra hátha hív, de eddig még semmi. Mit csinál, hogy nem képes vissza hívni? Órák telnek el és még mindig nem hívott. Na jó most már pipa vagyok Liamre.
Épp magamban küldöm el melegebb éghajlatra Liamet amikor kijönnek a mentorok.

- Sziasztok én Demi Lovato vagyok. Eldöntöttünk, hogy ki kihez fog csatlakozni. Nicolehoz mennek a csapatok. Britneyhez mennek a fiúk. Hozzám meg jönnek a lányok. És persze Reidhez mennek a 25 illetve a 30 felettiek. Köszönjük, hogy eljöttetek. 1 hét múlva találkozunk mindenkivel a megadott helyen. Akik nálam vannak jöjjenek utánam a többiek meg menjenek a saját mentorukhoz. - mondta majd elindult egy másik ajtó fele amin mind be kellett mennünk.

Beérve, nagy csodálkozásomra alig voltunk. Bent Demi elmondta, hogy a gépünk 2 hét múlva indul Malibura, és ott majd eldönti, hogy ki jut tovább és ki megy majd haza. Még pár szót váltottunk majd mindenki haza fele szállingózott. Haza érve az volt az első dolgom, hogy beültem egy nagy kád vízbe. Megpróbáltam még egyszer felhívni Liamet, de mindhiába. Most is csak a hangposta volt, vajon mit csinál amiért nem képes felvenni egy kibaszott telefont? Eldöntöttem ha Liam ilyen akkor én is ilyen leszek.
Amikor már jócskán eláztam a vízben kiszálltam majd felvettem egy kényelmes cica nadrágot meg egy hosszabb pólót. Befészkeltem magam az ágyamba majd kezembe vettem az én kedvenc laptopomat. Felmentem Facebookra, de semmi érdekes nem történt ezért szinte egyből le is léptem. Oldalról oldalra lépkedtem mikor megakadt valamin a szemem. Nem is akármin hanem egy cikken ami Liamről szólt és a barátnőjéről. Egy képpel együtt.


A híres One Direction aki még csak most tűnt fel a brit x faktorba 


több ezer rajongóval büszkélkedhet. De sajnos már is elkelt egy fiú. 


Liam Paynet lekapták amint kézen fogva andalog ifjú szerelmével 


Danielle Peazerrel. Sok boldogságot kívánunk nekik és reméljük 


megnyerik az x faktort. 


Ezt nem hiszem el, és még csak el sem mondta nekem. Nem így viselkedik egy legjobb barát, ha nekem lenne egy pasim elmondanám Liamnek. De ő még csak vissza sem hívott pedig már vagy 10 órája hagytam neki egy üzenetet. Lehet most is ezzel a lánnyal van, én meg le vagyok szarva. Érzem, hogy könny szökik a szemembe, megbántott. Azt hittem, hogy a legjobb barátok vagyunk és mindent megosztunk egymással. Meg ígérte, hogy ha híres lesz akkor is a legjobb barátok maradunk, erre tessék vissza sem hív. Becsukom a laptopom, látni sem akarom többet ezt a hülye gyereket. Hirtelen a fejemben egy szöveg kezd kialakulni. What could you hope to achieve, when I'm cryin' and you know why? How do you find your reasons in my deepest, darkest night? I keep givin' you up. I remember when you were my only friend. Now I'm not sure you can feel like that again. I keep givin' you up... 
Csak úgy szállnak a fejemben a szövegek és mire észbe kapok ár egy egész szöveg van leírva a füzetembe. Érzem, hogy ez a szám a szívemből van és ezt a számot Liam miatt írtam. Ez a szám róla szól és rólam. A füzetet berakom a párnám alá majd lemegyek a konyhába és csinálok egy forró csokit magamnak. Az italommal kimegyek a teraszra és leülök a hinta ágyra. Mostantól mindig ez lesz? Liam számára már nem is vagyok fontos? Most már nem is fogunk beszélni, vagy már az sem tudja, hogy létezek? Kezembe veszem a telefonomat és megpróbálom még egyszer felhívni Liamet bízva, hogy most fel is veszi. De most is csalódnom kellett hisz csak a hangposta kapcsolt be. Hát ennyi lenne, vége mindennek.


- Szia Liam. Azért hívlak, hogy gratulálhassak neked és az új barátnődnek és, hogy elmondjam pocsék egy legjobb barát vagy. Azt hittem, hogy örökre legjobb barátok leszünk, de látom te már is lecseréltél. De nem vagyok szomorú, hisz bejutottam az itt induló x faktorba. Ja igen ezt akartam elmondani neked, de már akkor sem vetted fel hát ez van. Ez lesz az utolsó üzenetem neked Liam. Sok sikert kívánok neked a továbbiakban. Nos szia és légy boldog mert én nem vagyok az mert most veszítettem egy a legjobb barátomat Liam Payne. Szia. De ha esetleg felhívsz még ma  vagy holnap mindent megbocsátok. - mondom majd kinyomom.



Muszáj felhívnia nem veszíthetem el a legjobb barátomat. Nehogy egy ilyen kis semmiség miatt távolodjunk el egymástól. Hisz könyörgök már több mint 2 éve barátok vagyunk. Lassan vissza sétálok a szobámba majd az ágyamba bújva próbálok mély álomba merülni, de látom már előre, hogy ez lehetetlen lesz. Valamikor még is csak sikerült mély álomba zuhannom mert másnap mikor felkeltem már javában sütött a nap. Ránézve a telefonomra csalódnom kellett. Liam még mindig nem hívott fel. A konyhában már bent volt a bátyám.

- Jó reggelt húgi. - mondja Steve
- Aha. Neked is. Bátyus mond csak. Tudsz egy olyan helyet ahol nagyon jó tetoválásokat csináltatnak lehetőleg olcsón? - nézek rá Stevere.
- Hát persze. Van egy haverom, kibaszott jó tetoválásokat csinál. Ingyen is megcsinálná, ha engednék neki, de mivel nem ezért mindent fél áron megkapsz tőle. Amúgy mit akarsz csinálni vele? - néz rám.
- Nem egyértelmű? Tetoválást. Kérj idő pontot. És csak, hogy tudd. Nem egyet fogok csináltatni. - mondom majd vissza megyek a szobámba.

Vissza érve hirtelen meghallom a telefonom csörgését és mint egy megvadult állat rontok rá a telefonomra. Rá nézve a képernyőre .....

2 megjegyzés:

  1. Wiii örülők, hogy bejutott a versenybe :D Viszont cuki hogy Liam szerelmes meg minden, de nem értem miért nem tudja felvenni a telefonját :D
    Várom a kövit remélem hamar hozod ;)
    Puszi Fanni~

    VálaszTörlés
  2. Szia, igen hamarosan hozom a következő rész. Később majd kiderül, hogy miért nem vette fel. Addig is olvasd tovább :) :D

    VálaszTörlés